1. Kímélő edzések
  • Kímélő edzések

    Tipps und Tricks: Arthritis – Schonung der Gelenke Tipps und Tricks: Arthritis – Schonung der Gelenke Tipps und Tricks: Arthritis – Schonung der Gelenke

    Kis igénybevételű gyakorlatok az ízületi fájdalom ellen

    Gyakorlatok, amik energetizálnak és ízületeit is kímélik

    Ha ön is ízületi fájdalmakkal küzd, a mozgásban maradás elengedhetetlen a tünetek kezelésében. Ám az intenzívebb mozgásfajták, mint a futás, ugrálás vagy más kimerítő edzések több kárt tesznek, mint jót. Ehelyett próbáljon ki könyebb igénybevételű opciókat. (Bármilyen edzés elkezdése előtt konzultáljon orvosával.)


    • Jóga

      Oka van annak, hogy ezt a relaxáló mozgásformát már évszázadok óta űzik. A jóga erősít, mozgékonyabbá, stabilabbá tesz és számtalan változatának köszönhetően személyre szabható, így választhat ízületet kímélő gyakorlatokat.


    • Aqua jogging

      Kiváló futóknak, akiknek nem szabad már a futópályán futni az ízületeik miatt, az Aqua jogging azonban ugyanazokat az izmokat mozgatja, a víz pedig természetes ellenállást nyújt, így kíméli ízületeit.


    • Tai chi

      A meditáció és mozgás gyengéd párosa segít kitisztítani a fejét és javítani hajlékonyságát. Próbálja ki a kültéri tai chit egy kis friss levegőért.


    • Szobabiciklizés

      Helyesen végezve a szobabiciklizéssel sok kalóriát égethet el anélkül, hogy nagy nyomást terhelne ízületeire. Kérje egy személyi edző segítségét, hogy kialakítsák az ellenállás, intenzitás és távolság legjobb kombicációját a céljaihoz és ízűleti egészségéhez.


    • Sétálás

      Bárhol csinálhatja. Teljesen ingyen van. Sokféleképpen segíthet egészségesebben élnie, beleértve a vérnyomása, koleszterinszintje és a stressz szintjének csökkentését. Az egyik legegyszerűbb alacsony igénybevételű mozgásforma. A kalóriaégetés növeléséhez próbáljon ki egy súlyozott övet, ami anélkül követel meg nagyobb munkát, hogy terhelné ízületeit.


    • Úszás

      Egy edzésforma, ami az egész testét megmozgatja, a légzését is javítja és fejtől bokáig mindenhol erősít. Gyerünk, ússzon le pár hosszt!


    • Eliptikus gép

      Eliptikus gépet minden edzőteremben és fitness centerben talál, alacsony igénybevételű és erősíti lábait, törzsét, miközben karjait is megmozgatja.


    • Sífutás

      Suhanni a frissen esett havon, szinte észre sem veszi, hogy közben egy alacsony igénybevételű aerobic edzést végez.


    • Korcsolyázás

      Igaz a görkorcsolyázás aranykora a 90-es évek volt de ez a könnyed mozgásforma mindig is könnyed módja lesz a formában maradásnak.


    • Barre edzés

      Ezt a balett alapú edzést a stílus kifinomult mozdulatai inspirálták, hozzáadva pár könnyű súlyt és egy gyors tempót, hogy biztosan megizzassza.


    • Evezés

      Nincs csónakja? Nem probléma. Evezőgépek minden edzőterembe vannak melyek erősítik a hátat, a vállat és a karokat, egész testét megmozgatják.


    • Hastánc

      Igen, jól olvasta. Rázza, ringassa, tancoltassa testét az ízületek mozgékonyabbá tételéhez, fájdalom csökkentéséhez, a csontok erősítéséhez és a hajlékonyság növeléséhez térdeiben, bokáiban és törzsében.