1. Tippek az arthritis tüneteinek csillapítása érdekében
  • Tippek az arthritis tüneteinek csillapítása érdekében

    TIPPS UND TRICKS: ARTHRITIS – 10 DINGE, DIE HELFEN TIPPS UND TRICKS: ARTHRITIS – 10 DINGE, DIE HELFEN TIPPS UND TRICKS: ARTHRITIS – 10 DINGE, DIE HELFEN

    9 módszer, hogy mesésen érezze magát arthritisszel is

    Az arthritis fáj. Roncsolhatja az ízületeit, belső szerveit, bőrét. Minden embernél más és más. Vannak napok mikor úgy tűnik semmi se segithet a fájdalmon. De van lehetőség a tünetek enyhítésére, ezek a javaslatok valódi megoldást nyújtanak, ha szüksége van rájuk, minden nap, így újra uralhatja a saját életét, és mesésen érezheti magát.


    • 1. Ne vállalja túl magát

      Ne próbáljon mindent egyszerre csinálni, ossza be mindennapos teendőit. Például jelöljön ki egy egész hetet a ház kitakarítására, minden nap csak egy szobán dolgozva, így nem fogja túlvállani magát.


    • 2. Vegyen egy jó zuhanyt

      A meleg zuhanyzások és fürdőzések nem csak relaxálnak, de átmenetileg az ízületi gyulladással járó fájdalmat is enyhítik. Próbálja ki, milyen hatást érhet el otthonában egyszerű gőzterápiás módszerekkel például friss eukaliptusszal a fürdőjében.


    • 3. Válasszon szatént

      Ízületei merevek reggelente? Próbáljon ki szatén pizsamákat és ágyneműket. Nem csak pazarul érezheti magát bennük, de segíthetnek könnyebben “kicsúszni” reggel az ágyból.


    • 4. Helyezze magát kényelembe

      Igen, öltözhet egyszerre sílusosan és kényelmesen. Válasszon lazább ruhadarabokat, puhább anyagból, mint például a pamut, ami kényelmes érzést fog nyújtani bőrének.


    • 5. Használjon sétabotot

      A sétabot használatával kevésbé veszi igénybe testét, egy merevítő vagy rögzítő segítségével még jobban enyhítheti a nyomást az ízületei környékén. A sétabot segíthet Önnek jobban éreznie magát és mutathat divatosan is!


    • 6. Menjen el manikűr-pedikűrre

      Egy pihentető nap a fürdőben nem csak a nőknek való! Szenteljen kezeinek és lábainak egy kis figyelmet és gondoskodást. A körmei szépek lesznek és egy enyhítő kéz-láb masszázs tökéletes mindenkinek, akinek arthritise van.


    • 7. Nyújtson

      Lazítson! Egy könnyű nyújtás segít enyhíteni ízületei merevségét, ami gyakran az arthritis velejárója. Konzultáljon orvosával vagy gyógytornászával, hogy megtalálják a tökéletes nyújtási gyakorlatokat Önnek.


    • 8. Rendszeresen szedje gyógyszereit.

      Ez egyértelműnek tűnhet, de olyan könnyen el lehet felejteni bevenni a gyógyszerét. Egy telefonos emlékeztető beállítása vagy naptári bejegyzés készítése most egyszerűbb, mint valaha a mai modern technikával, és segíthet betartani az ütemtervet.


    • 9. Meditáljon

      A mély légzési technikák, a relaxáció, a jóga mind segíthetnek életminősége javításában. Ezzel nem tudja meggyógyítani arthritisét, de kizárhatja a negatív gondolatokat. Ha pozitívan tud hozzáállni az élethez és elfogadja a helyzetét, máris egy lépéssel közelebb áll ahhoz, hogy mesésen érezze magát.